Vigtig information om vores SMS-service

17. februar 2016

Vigtig information om vores SMS-service

Vigtig information om vores SMS-service i forbindelse med afbrydelse af vand- eller varmeforsyningen.

Hvis uheldet skulle være ude og der sker vand- eller varmebrud, forurening eller lignende i det område, hvor du bor, har vi mulighed for at udsende en SMS-besked om dette. Som forbruger hos Odder Varmeværk A.m.b.A. og Odder Vandværk A.m.b.a. er du automatisk tilmeldt vores SMS-service. Det er en gratis service, vi tilbyder alle vores forbrugere. 

Ved planlagte afbrydelser af vand- eller varmeforsyningen har vi tidligere informeret via alm. brev, men på baggrund af de stigende portopriser i 2016 og for at optimere vores arbejdsgang, har vi valgt at udsende al vigtig information pr. SMS fremover.

Hvis din mobiltelefon har taletidskort, skjult nummer eller er virksomhedsbetalt mobiltelefon har vi ikke automatisk dit nummer registreret i vores database. Derfor har du mulighed for selv at registrere dit mobiltelefonnumre hos os. Som f.eks. sommerhusejer, vicevært eller kontaktperson for et familiemedlem kan du også med fordel tilmelde et mobiltelefonnummer til den ønskede forbrugsadresse.

Derfor er det vigtigt, at du hurtigst muligt registrer dit mobilnummer i vores database, hvis vi ikke allede har det.

Så nemt er det:

  • Gå ind på ofsis.dk
  • Klik på "gå til sms-service"
  • Udfyld felterne efter ønske
  • Hvis du til gøre det med det samme - kan du klikke her


Følg samme anvisning, hvis du vil afmelde et mobilnummer eller en forbrugeradresse. Alternativt kan du sende en sms med teksten "AFMELD" til 1919 - det koster alm. sms-takst. Hjemmeboende børn, der er registreret på forbrugeradressen er automatisk tilmeldt, men kan afmeldes efter samme fremgangsmåde.

Hvis du har spørgsmål er du naturligvis velkommen til at ringe til os på 86 56 10 20 eller sende os en mail til: info@ofsis.dk.